פייסבוקיוטויובטוויטרגוגללינקדאין

יוטיוב תושבים יקרים, אני נרגש וגאה לבשר לכם שחמש שנים של עבודה מאמצים ולא מעט עקשנות הגיעו לנקודת השיא היום עם פרסום המכרז של איזור התעסוקה שלנו על ידי מנהל מקרקעי ישראל ועל זה נאמר: ״יָגַעְתִּי וּמָצָאתִי תַּאֲמין" תושבי אורנית יקרים, מדובר ללא ספק במהלך היסטורי, אסטרטגי חשוב ממעלה ראשונה אשר יאפשר לנו לראשונה מאז הקמתה של אורנית מקור הכנסה עצמאי על כל המשתמע מכך. לא סוד הוא ששלושת השנים האחרונות עת הוקפאה הבנייה גם באורנית היו עבורנו שנים מאתגרות במיוחד אשר בד בבד עם כל העשייה הצלחנו להישאר מאוזנים וזאת רק בזכות מועצה ״רזה״ עובדים מקצועיים ויעילים. מהלך זה יחד עם הרוחות החדשות הנושבות מארה״ב כמו גם פיתוח שער השומרון ונחל רבה יאפשרו לנו להמשיך בעשייה אמיתית עם תוצאות ואף לשדרג זאת לתחומי עשייה נוספים ומגוונים . להמשך

משרד הפנים

שעות קבלת קהל:
ג` 16:00-18:00, 08:30-12:00

שירותי משרד הפנים במשרדי המועצה המקומית אורנית ניתנים אך ורק לתושבי אורנית.
"לכל פניה למשרד הפנים יש להביא תעודת זהות."
 
השירותים שניתן לקבל בלשכה: 
  • בקשה להחלפה של תעודת הזהות או קבלת תעודת זהות ראשונה
  • בקשה לקבלת דרכון וחידוש דרכון
  • בקשה לקבלת ספח חדש לתעודת הזהות
  • בקשה לקבלת תעודות:
    תעודת לידה, תעודת פטירה, תמצית רישום, מידע על כניסות ויציאות מהארץ
  • עדכון מידע במרשם האוכלוסין: רישום שם הנולד, שינוי מען, שינוי מצב אישי, שינוי שם

תעריפי אגרות:
דרכון ראשון / חידוש דרכון לבוגר ( מעל גיל 18 ) = 275 ₪ ( במזומן במדויק )
דרכון ראשון / חידוש קטין ( + ת"ז הורה בו רשום הקטין ) = 140 ₪ ( במזומן במדויק )
מומלץ למלא טפסים ולשלם דרך אתר האינטרנט של משרד הפנים.
התשלום דרך האתר נמוך יותר מזה המשולם במשרדי המועצה.
יש להגיע עם הטפסים, 2 תמונות פספורט, תעודת זהות והקבלה על התשלום למשרדי המועצה ביום קבלת קהל במשרד הפנים.
אתר משרד הפנים: www.moin.gov.il


שינויים בתעודת זהות ללא תשלום:
  • תעודת זהות ראשונה ( להגיע עם ת"ז של אחד ההורים בו רשומים )
  • תעודת זהות בעקבות שינוי בפרטים אישיים ( נישואין, גירושין ועוד )
  • תעודת זהות במקום בלויה
  • שינוי מען
  • תמצית מרשם אוכלוסין
  • תעודת לידה
  • תעודת פטירה
  • הסניף באורנית אינו מטפל בתעודת זהות/דרכון אבוד/גנוב - במקרה זה יש להגיע למשרד הפנים בפתח תקוה
 
**** נפתחה לשכה של רשות האוכלוסין וההגירה בראש העין.
       השירותים הניתנים בלשכה זו ניתן לראות בלחיצה כאן