פייסבוקיוטויובטוויטרגוגללינקדאין

יוטיוב ״אחרי החגים״ הגיע - מועדים לשגרה.


חוזרים לעבודה, ללימודים, ולשגרת עבודה ועשייה!
המועצה המקומית אורנית על כל עובדיה וחבריה תמשיך כבר ממחר, מיד עם חזרתם של כלל העובדים לעבודה, לקדם פרוייקטים אסטרטגיים בבד בבד עם השגרה השוטפת.
במקביל לפעילות המועצה שבשגרת החיים היישובית תוך התמודדות עם יוזמת ואיום איחוד הרשויות - יימשכו קידומם ופיתוחם של הפרוייקטים לטווח ארוך כמו סיום התכנון והעברה לביצוע של הכניסה הנוספת לאורנית מכיוון מערב, הספריה הקהילתית התרבותא, האמפי הפתוח, מימוש הבאת מסוף רכבת קלה למחלף אורנית, הסדרת נושא התחבורה הציבורית לרווחת כלל התושבים, פיתוח איזור התעסוקה שלנו, תחילת ביצוע שני פרוייקטים של דיור לדור ההמשך ולדור המייסדים,
להמשך

משרד הפנים

לתושבים שלום,
לידיעתכם ותשומת לבכם ע״פ הנחיית משרד הפנים ובעקבות המעבר לשיטת הזיהוי ביומטרית - החל מיום 15/5/2017 משרד הפנים - סניף אורנית יטפל רק בנושאים של תעודות לידה, שינוי מען.
טיפול בתעודות זהות (לרבות שינוי סטטוס וכו`), דרכון חדש/חידוש דרכון יטופל ישירות ע"י משרד הפנים ברחוב שבזי 29, ראש העין.
 
 
שעות קבלת קהל:
ג` 16:00-18:00, 08:30-12:00

שירותי משרד הפנים במשרדי המועצה המקומית אורנית ניתנים אך ורק לתושבי אורנית.
"לכל פניה למשרד הפנים יש להביא תעודת זהות."
 
השירותים שניתן לקבל בלשכה: 
  • בקשה לקבלת תעודות:
  • תעודת לידה, תעודת פטירה, תמצית רישום, מידע על כניסות ויציאות מהארץ
  • עדכון מידע במרשם האוכלוסין: רישום שם הנולד, שינוי מען, שינוי מצב אישי, שינוי שם

שינויים בתעודת זהות ללא תשלום:
  • תעודת זהות ראשונה ( להגיע עם ת"ז של אחד ההורים בו רשומים )
  • תעודת זהות בעקבות שינוי בפרטים אישיים ( נישואין, גירושין ועוד )
  • תעודת זהות במקום בלויה
  • שינוי מען
  • תמצית מרשם אוכלוסין
  • תעודת לידה
  • תעודת פטירה
  • הסניף באורנית אינו מטפל בתעודת זהות/דרכון אבוד/גנוב - במקרה זה יש להגיע למשרד הפנים בראש העין
 
**** נפתחה לשכה של רשות האוכלוסין וההגירה בראש העין.
       השירותים הניתנים בלשכה זו ניתן לראות בלחיצה כאן