|
|
|
|
|
תושבים יקרים, על מנת לפעול לטיוב התחבורה הציבורית מאורנית ואליה ובתוך אורנית נשמח אם תקדישו דקותיים למלא את הסקר הרצ״ב.
להזכירכם כי את הוספת השאטלים לרכבת הצלחנו לקדם בזכות הסקר שהביא לידי ביטוי בצורה מובהקת צורך זה.
אשמח אם תרתמו את כל בני המשפחה השכנים והחברים באורנית.
תושבים יקרים, כחלק מפעילות המועצה לשיפור השירות לתושב בנושא תח״צ פועלת המועצה ללא לאות לשיפור המצב הקיים ושדרוג כל נושא התחבורה הציבורית.
ראה מידע נוסף..
משרד התחבורה פועל בימים אלה לאשר את שיפור השירות בכל מרחב השומרון, זאת על בסיס צורכי התחבורה כיפי שנאספו באמצעים שונים . על פי התכנון, ובכפוף לאישור תקציב והצורך בהצטיידות באוטובוסים, יתוגבר משמעותית השירות מהמסוף אל אורנית..
חברת "אפיקים" הינה חלק מקבוצת "סלע אחזקות ",החברה הוקמה במחצית שנת 2008, במסגרת רפורמה שמנהיג בשנים האחרונות משרד התחבורה בכל הקשור לתחבורה הציבורית, זכתה "אמנון מסילות בע"מ" במכרז "אשכול השומרון" להפעלת קווי תחבורה ציבורית בשומרון.
לצפייה באתר לחץ כאן
חברת רכבת ישראל בע"מ מובילה בשנים האחרונות מהפכה במערכת התחבורה בישראל. בעקבות ביסוסה כחברה עצמאית בבעלות ממשלתית בשנת 2003, חברת רכבת ישראל בע"מ החלה ביישום תכנית פיתוח מקיפה אשר הפכה אותה לחברת התחבורה המציגה את הצמיחה המהירה ביותר, ולחברת תשתיות התחבורה הגדולה בישראל.
לצפייה באתר לחץ כאן
להלן תשובתו של ישראל אפריאט - קמ"ט תחבורה ביהודה ושומרון: "שלומי – שלום. - כידוע לך במשרד התחבורה / רשות לתחבורה ציבורית פועל אגף תלונות ציבור אשר מטפל בתלונות תחבורה ציבורית ונותן שרות מעולה לנוסעים. - במסגרת אגף תלונות ציבור לכל תלונה המתקבלת מתבצע רישום , בקרה , מעקב, ווידוי סיום טיפול בתלונה בזמן מוקצב, תוך מתן מענה ראוי לתושב. - באי טיפול באמצעות אגף תלונות ציבור יש בכדי לטפל נקודתית עד כדי פגיעה בשיפור התחבורה ציבורית בכלל , וביחס והשרות לתושב בפרט. - במידה ותושב יפנה אליך בעתיד אבקש כי תפנה אותו לאתר תלונות ציבור של הרשות לתחבורה ציבורית. אתר תלונות הציבורבברכה ישראל אפריאט קמ"ט תחבורה / מע"צ והמפקח על התעבורה ביהודה ושומרון "
|
|
|
|
|
|
|
|