פייסבוקיוטויובטוויטרגוגללינקדאין

יוטיוב תושבים יקרים, אני נרגש וגאה לבשר לכם שחמש שנים של עבודה מאמצים ולא מעט עקשנות הגיעו לנקודת השיא היום עם פרסום המכרז של איזור התעסוקה שלנו על ידי מנהל מקרקעי ישראל ועל זה נאמר: ״יָגַעְתִּי וּמָצָאתִי תַּאֲמין" תושבי אורנית יקרים, מדובר ללא ספק במהלך היסטורי, אסטרטגי חשוב ממעלה ראשונה אשר יאפשר לנו לראשונה מאז הקמתה של אורנית מקור הכנסה עצמאי על כל המשתמע מכך. לא סוד הוא ששלושת השנים האחרונות עת הוקפאה הבנייה גם באורנית היו עבורנו שנים מאתגרות במיוחד אשר בד בבד עם כל העשייה הצלחנו להישאר מאוזנים וזאת רק בזכות מועצה ״רזה״ עובדים מקצועיים ויעילים. מהלך זה יחד עם הרוחות החדשות הנושבות מארה״ב כמו גם פיתוח שער השומרון ונחל רבה יאפשרו לנו להמשיך בעשייה אמיתית עם תוצאות ואף לשדרג זאת לתחומי עשייה נוספים ומגוונים . להמשך

תחבורה ציבורית

חברת "אפיקים" הינה חלק מקבוצת "סלע אחזקות ",החברה הוקמה במחצית שנת 2008, במסגרת רפורמה שמנהיג בשנים האחרונות משרד התחבורה בכל הקשור לתחבורה הציבורית, זכתה "אמנון מסילות בע"מ" במכרז "אשכול השומרון" להפעלת קווי תחבורה ציבורית בשומרון.

לצפייה באתר לחץ כאן

חברת רכבת ישראל בע"מ מובילה בשנים האחרונות מהפכה במערכת התחבורה בישראל. בעקבות ביסוסה כחברה עצמאית בבעלות ממשלתית בשנת 2003, חברת רכבת ישראל בע"מ החלה ביישום תכנית פיתוח מקיפה אשר הפכה אותה לחברת התחבורה המציגה את הצמיחה המהירה ביותר, ולחברת תשתיות התחבורה הגדולה בישראל.

לצפייה באתר לחץ כאן

להלן תשובתו של ישראל אפריאט - קמ"ט תחבורה ביהודה ושומרון:
 
"שלומי – שלום.
- כידוע לך במשרד התחבורה / רשות לתחבורה ציבורית פועל אגף תלונות ציבור אשר מטפל בתלונות תחבורה ציבורית ונותן שרות מעולה לנוסעים.
- במסגרת אגף תלונות ציבור לכל תלונה המתקבלת מתבצע רישום , בקרה , מעקב, ווידוי סיום טיפול בתלונה בזמן מוקצב, תוך מתן מענה ראוי לתושב.
- באי טיפול באמצעות אגף תלונות ציבור יש בכדי לטפל נקודתית עד כדי פגיעה בשיפור התחבורה ציבורית בכלל , וביחס והשרות לתושב בפרט.
- במידה ותושב יפנה אליך בעתיד אבקש כי תפנה אותו לאתר תלונות ציבור של הרשות לתחבורה ציבורית.
אתר תלונות הציבור

בברכה

ישראל אפריאט
קמ"ט תחבורה / מע"צ
והמפקח על התעבורה
ביהודה ושומרון