להלן תשובתו של ישראל אפריאט - קמ"ט תחבורה ביהודה ושומרון:
"שלומי – שלום. - כידוע לך במשרד התחבורה / רשות לתחבורה ציבורית פועל אגף תלונות ציבור אשר מטפל בתלונות תחבורה ציבורית ונותן שרות מעולה לנוסעים. - במסגרת אגף תלונות ציבור לכל תלונה המתקבלת מתבצע רישום , בקרה , מעקב, ווידוי סיום טיפול בתלונה בזמן מוקצב, תוך מתן מענה ראוי לתושב. - באי טיפול באמצעות אגף תלונות ציבור יש בכדי לטפל נקודתית עד כדי פגיעה בשיפור התחבורה ציבורית בכלל , וביחס והשרות לתושב בפרט. - במידה ותושב יפנה אליך בעתיד אבקש כי תפנה אותו לאתר תלונות ציבור של הרשות לתחבורה ציבורית.