פייסבוקיוטויובטוויטרגוגללינקדאין

יוטיוב ״אחרי החגים״ הגיע - מועדים לשגרה.


חוזרים לעבודה, ללימודים, ולשגרת עבודה ועשייה!
המועצה המקומית אורנית על כל עובדיה וחבריה תמשיך כבר ממחר, מיד עם חזרתם של כלל העובדים לעבודה, לקדם פרוייקטים אסטרטגיים בבד בבד עם השגרה השוטפת.
במקביל לפעילות המועצה שבשגרת החיים היישובית תוך התמודדות עם יוזמת ואיום איחוד הרשויות - יימשכו קידומם ופיתוחם של הפרוייקטים לטווח ארוך כמו סיום התכנון והעברה לביצוע של הכניסה הנוספת לאורנית מכיוון מערב, הספריה הקהילתית התרבותא, האמפי הפתוח, מימוש הבאת מסוף רכבת קלה למחלף אורנית, הסדרת נושא התחבורה הציבורית לרווחת כלל התושבים, פיתוח איזור התעסוקה שלנו, תחילת ביצוע שני פרוייקטים של דיור לדור ההמשך ולדור המייסדים,
להמשך

דבר ראש המועצה

״אחרי החגים״ הגיע - מועדים לשגרה.
חוזרים לעבודה, ללימודים, ולשגרת עבודה ועשייה!
המועצה המקומית אורנית על כל עובדיה וחבריה תמשיך כבר ממחר, מיד עם חזרתם של כלל העובדים לעבודה, לקדם פרוייקטים אסטרטגיים בבד בבד עם השגרה השוטפת.
במקביל לפעילות המועצה שבשגרת החיים היישובית תוך התמודדות עם יוזמת ואיום איחוד הרשויות - יימשכו קידומם ופיתוחם של הפרוייקטים לטווח ארוך כמו סיום התכנון והעברה לביצוע של הכניסה הנוספת לאורנית מכיוון מערב, הספריה הקהילתית התרבותא, האמפי הפתוח, מימוש הבאת מסוף רכבת קלה למחלף אורנית, הסדרת נושא התחבורה הציבורית לרווחת כלל התושבים,
פיתוח איזור התעסוקה שלנו, תחילת ביצוע שני פרוייקטים של דיור לדור ההמשך ולדור המייסדים, המשך העצמת מערכת החינוך וקידומה, בנייה חדשה ושדרוג מוסדות החינוך ממעון ועד לתיכון, המשך קידום הכביש ההיקפי של אורנית ושדרוג מערכת הכבישים ומוקדי הסיכון בתוך אורנית (צומת האשל-מבוא אורנית, ביה״ס שחקים, כיכר התבור,מבוא האגוז ועוד), מימוש הקמתו של בית העלמין, המשך פיתוחו של הפארק הישובי במקביל לשדרוג גנים ציבוריים ותיקים והקמת נוספים חדשים, סיום שדרוג והחלפת תאורת הרחובות בכל אורנית לתאורת לדים, קידום פרוייקט שער השומרון ונחל רבה, ואיתם שדרוג כל מערך הכבישים החל ממחלף מסוף אורנית ועד לאורנית ואיזור התעסוקה שלנו.
כל זאת ועוד - תוך שמירה על איזון תקציבי וניהול אחראי נכון ונבון מבלי להעלות מיסים.
כל זאת - יחד איתכם התושבים, כשותפים מלאים כפי שעשינו עד כה.
אורנית ממשיכה בעשייה במלוא המרץ.
 
שלומי לנגר
ראש המועצה